Vi lægger vægt på god service og en rådgivning du kan bruge til noget

God rådgivning

Hos Toksværd Planteskole får du altid rådgivning og vejledning fra gartnere og dygtige fagfolk, der med professionelle øjne og stor viden om alverdens planter, tilbehør og indretning kan hjælpe dig med at få mest ud af din have – og dit hjem.

Gro-Garanti

Toksværd Planteskole giver Gro-Garanti på flerårige haveplanter – naturligvis, hvis planterne har været behandlet korrekt.

Gro Garantien dækker ikke hæk- og barrodsplanter, planter der er plantet i krukker, samt frost og tørkeskader.

Varighed og fremgangsmåde ved ombytning:
Gro-Garanti gælder et år fra købsdato mod forevisning af plante, etiket og kassebon.

Vi bytter med et smil 😉

Bare kom inden for 14 dage – husk, kassebon/etiket, og varen skal være i ubrudt emballage. Haveplanter med rodklump byttes kun inden for 7 dage – såfremt de er ubeskadigede.

OBS! Stueplanter, sommerblomster, hæk- og barrodsplanter byttes ikke.

Lån en gratis trailer!

Man kan jo hurtigt komme til at købe mere end man kan bære. Derfor er du velkommen til at låne en trailer gratis til hjemtransport af dine varer. Spørg en af vore medarbejdere så skal vi skal hjælpe dig.

Vi elsker at yde en ekstra god service

Kom ind og få de grønne råd til haven